Sunday, February 5, 2012

יצירת מוסיקה


הנה שיעור תנ ך של היום:

יצירת מוסיקה

קריאה:
1 הקורינתים 3: 1-17

תוכלו למלא את הרוח... שירה
וביצוע מלודיה בלבך
אל-יהוה. -האפסים 5: 18-19

בערב קיץ נהדר, המון קיבולת שנאספו של יפה בחוץ כמועדון קונצרט על-ידי אחד החברים שלי במכללה. זה קרה יהיה יום ההולדת שלו, כך emcee רמזה כי אולי נרצה לשיר "יום הולדת שמח" לו. בזה אחר זה, אנשים הביט שירה, כל אחד מהם נמצא מפתח שונים, כל אחד בטמפו שונים. כפי בבזארים הערות והמילים חברו יחד, התוצאה הייתה, טוב, פחות מאשר הרמונית. זה לא היה אפילו המתנגן. היה זה למעשה עטורים מעורר רחמים. כאשר חבר שלי לקח על הבמה, הוא נתן לנו הזדמנות נוספת. הוא לא נתן לנו את המגרש, אך הוא נתנה לנו downbeat, כך שלפחות אנחנו היו לשיר יחדיו. בסוף השיר רוב האנשים היו מעט קרוב ל אותו מפתח.

הרעש אשר אמור היה להיות שיר הזכיר לי בעיה כנסייה מהמאה הראשונה. הם לא מסכימים על מנהיגם. פול שהופעלו מסוימים; אחרים Apollos (1 Corinthian3:4). התוצאה הייתה התנגשות וחילוק (s55 2008). במקום מוסיקה, הם עושים רעש. כאשר אנשים אינם מסכימים על מנהיג, הם כולם "לשיר" (אני מדבר כאן באופן מטאפורי) ב ולאותו גובה הנוחה להם.

לעשות מוזיקה יפה ימשכו הלא-מאמינים ישו, הממוקדות כל המאמינים המנהיג אותו, ועל זה מנהיג להיות המשיח.- ג'ולי אקרמן קישור

אדוני, תן לנו חוכמה. אנחנו יודעים שטוב ללכת
הדוגמה של המנהיגים שלנו godly, אבל לעזור לנו לא
לחשוב כל כך מהם אנו סוגדים להם
במקום לך. אמן
************************************************************
שמירה על בהרמוניה עם המשיח
שומר הרמוניה בכנסייה.

תובנה
אם אנו לצמוח הפירעון ישו, אנחנו חייבים להשיג מעבר "חלב" של המילה בשר ניכר. דרך האכלה ב- Word של האל, בהתאם לרוח אלוהים, אנחנו מעבר מהינקות רוחנית לבגרות.

יש היום המבורך ושבוע מראש.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment