Sunday, February 26, 2012

DE DUIVEL IN HOF

Welterusten iedereen. Sorry dat ik heb niet geweest op voor een tijdje maar mijn bord was echt vol met NYSB klassen, veel van lezen in deze twee klassen en twee presentaties als gevolg van maandag en donderdag. God zegene, ben ik terug en klaar om te blijven delen Gods boodschap met u allen opnieuw vergeef me voor het niet posten van mijn dagelijkse bulletins de afgelopen dagen.

Ik wil God bedanken voor de geboorte van mijn 14e kleinkind en 3de kleindochter Elise Nichol Kamga, 23 februari 2012 geboren.

ik bid dat u allen had een ♫♪¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♫♪ ♫♪♫• * ¨ * •. ¸¸ ¸¸. • * ¨ * •♫♫♪HAPPY BELATED GEZEGEND verjaardag deze afgelopen dagen ik miste. ♫♪♫• * ¨ * •. ¸¸ ¸¸. • * ¨ * •♫♫♪ kan je vinden Jezus in de buurt van. elke dag van het jaar.♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸. • * ¨ * •Blijven houden uw geloof in hem. ♫♪ ♫♪♫* ¨ * •. ¸¸ ¸¸. • * ¨ * •♫♫♪...Blijven zalige en vertrouwen in God altijd. ♫♪♫•*¨*•.¸¸ Eenheid en vrede ¸¸. • *... ¨.


Hier is de Bijbel les van vandaag:

DE DUIVEL IN HOF

LEZEN:
Zacharia 3: 1-5

Ik heb uw ongerechtigheid verwijderd
van u. -Zechariah 3: 4

"The Devil and Daniel Webster" is een kort verhaal geschreven door Stephen Vincent Benet. In het, Jabez Stone, een boer van New England, heeft deze "bad luck" dat hij zijn ziel aan de duivel verkoopt te worden welvarend. Uiteindelijk, komt de duivel te verzamelen Jabez van schuld. Maar de eminent jurist Daniel Webster heet om hem te verdedigen. Door middel van een bekwame aantal argumenten, Webster wint de zaak tegen de duivel, en Jabez is gered van perdition.

Natuurlijk, dit verhaal is alleen fictie. Maar de Bijbel registreert een visie waarin Satan een gelovige voor de goddelijke rechter beschuldigt. Joshua, een hogepriester, staat voor God. Als een afbeelding van zijn persoonlijke zonde en schuld, is de priester gekleed in vuile kleding. In de buurt, beschuldigt Satan Joshua. Maar de hoek van de heer bestraft hem en Joshua zegt: "Zie, ik heb uw ongerechtigheid verwijderd van u, en ik zal u met rijke gewaden kleden" (Zacharia 4: 3).

Alleen God kan maken een zondaar aanvaardbaar aan hem. En het nieuwe Testament vertelt ons hoe: "Als iemand zondigt, we hebben een advocaat met de vader, Jezus Christus de rechtvaardigen" (1 Johannes 2: 1).

Voel je onwaardig om de aanwezigheid van God? Vergeet niet, als christenen, onze Heiland bloed heeft ons gereinigd, en Christus zelf ons vertegenwoordigt. -Dennis Fisher

De macht van God annuleertekenzwenking een hart
Van kwaad en de macht van de zonde;
De liefde van God kan een leven veranderen
En er nieuwe en gereinigd binnen.- Fasick
*******************************************************
Rechtvaardiging betekent onze schuld gegaan,
Van Christus gerechtigheid gegeven.

INZICHT
Aan het einde van de Babylonische ballingschap, 50.000 Joden keerde terug naar Jeruzalem (Ezra 2:64-65) en onder leiding van Zerubbabel en Jozua hun hoge priester (Haggai 1: 1). Gevolg van sterke oppositie (Ezra 4) en misplaatste prioriteiten (Haggai 1: 2-8), de herbouw van de tempel was vastgelopen voor zo'n 20 jaar. God opgewekt profeten Haggai en Zacharias om zijn mensen te stimuleren om te voltooien de tempel wederopbouw, en zich te bekeren en te vernieuwen hun toewijding aan hem. Zacharia, wiens naam betekent 'Yahweh onthoudt', kreeg acht visioenen (Zacharia 1: 7-6: 15), de mensen eraan te herinneren dat Jahweh trouw aan zijn verbond is en zal herstellen en zegenen van de natie. De vierde visie is hier opgenomen (3: 1-10), en houdt hun hogepriester. De goddelijke visie verzekert hen dat God zal hen (vv. 1-4) reinigen en ze een koninklijk priesterschap (v.5 maken).

Heb een gezegende dag en week vooruit.
God onze Schepper's liefde altijd
Eenheid & vrede


No comments:

Post a Comment