Sunday, February 19, 2012

A WORD FROM THE LORD IN HEBREW

באותם ימים. -סמואל 1 3: 1

נכתב המטיף ו תאולוג הלמוט Thielicke (1908-1986) עבר על התנגדות רבה מן המשטר הנאצי בגרמניה במהלך -30 ו משנות הארבעים בארץ . ובכל זאת הוא נשאר מחויבת לנהול נוכחות ועוצמה של אלוהים במשיח בתקופה קשה, בפנים היו עמומים ומבולבלים. המלומד רוברט סמית אמר כי מאחר Thielicke למען נושאים מודרניים ובעיות ב דרשות שלו, "הוא ביקש לענות על השאלה, 'האם יש מילה כלשהי מתוך האדון?'"

האין זה מה שכל אחד מאיתנו מחפש היום? מה אלוהים אמר כי לחזק, להדריך אותנו קשיים והזדמנויות שבפנינו?

הראשון שמואל 3 מתאר פעם כאשר "המילה האדון היה נדיר" (m35 2002). אלוהים כאשר דיבר שמואל צעירים, הנער בטעות חשבו שזה היה הכומר הזדקנות אלי קורא לו. אלי אמר הנער להגיב קול אלוהים באומרו, "מדברים, אדוני, כי שומע המשרתת שלך" (v.9). שמואל הקשיב, וכן הוא נודע כאיש שחי בנאמנות, מורא, "כי האדון חשף עצמו שמואל שילה את המילה האדון" (v.21).

בכל פעם שאנו פותחים את התנ ך, להאזין בה דרשה, או השהיה כדי להתפלל, זהו תרגול נפלאה לומר, "האדון ישוע, מדבר אליי. אני מוכן להקשיב להוט לציית."-דוד McCasland

אלוהים שיצרו עולמות בכוחה של המילה שלו
דובר דרך הקודש האמת שלו הטיעון
ואם אנו קוראים עם הרצון לציית
הוא על-ידי הרוח שלו להראות לנו את דרכו.- ד De Haan
**************************************************************
אלוהים מדבר באמצעות Word שלו
למי להקשיב עם הלב שלהם.

תובנה
סמואל הוא דמות מרתקת. הוא בא אל העולם בתשובה תפילה על ידי אמו, חנה (1 שמואל 1: 1-28). שמואל גדל בבית המקדש על-ידי אלי (3.1). הוא היה לא רק נביא אלא השופט האחרון של תקופת premonarch בישראל (7: 15).

יש היום המבורך ושבוע מראש.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט



No comments:

Post a Comment